• 22-11-2013, 11:18:14
    #28
    YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoca takarsa sende ona tak olsun bitsin. Azıcık aklı varsa hoca yola gelir. Neymiş öyle takmakmış makmakmış. Kim o? Hoca alt tarafı.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    malesef öyle olmuyor üniversite hocası olunca kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar taktımı çok iyi takar

    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Universite hocalarinin geneli boyle. Ben okulu biraktim onlar yuzunden. .

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
    sana +1 daha diyelim bende o yüzden bıraktım pişmanmıyım ? hayır iyiki ikamet ettiğim şehirde okumamışım zevk niyetine gider döverdim hocayı.

    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finalden iyi alırsan geçersin.
    Hocanın umrunda bile olmaz.
    Evde veya odasında vizeleri okurken çok sinirli, sınıftaki gibi olduğunu mu sanıyorsun?
    Bence gülüp 0 verir en fazla.
    Seneye de geçirmez gibi düşüncelere kalkma.
    emin ol taktımı takıyor kardeş bizim bi fazlı abimiz vardı 88 li 2 senelik üniversiteyi hala bitiremedi tek bir hoca yüzünden
  • 22-11-2013, 11:42:34
    #29
    Öğretim görevlisiyse biraz aç gözlü oluyor genelde. Bütlere falan bırakıp öğrenci başına para aldıklarını biliyoruz. Bu yüzden gıcıklığına bile bırakıyor. Ne zorluklarla buraya geliyor bu öğrenci diye soran yok tabi. Onların şeyinin keyfindeyiz hepimiz.

    Ama Prof ve Doçent olursa çoğu tok gözlü oluyor yoklama almıyor, sınavda zorluk çıkarmıyor, öğrencilerle arası pek fazla olmuyor dolayısıyla kötü de olmuyor. Öğrencileri tanımıyorlar bile. Öğretim Görevlilerine dikkat edin o yüzden.
  • 22-11-2013, 11:50:07
    #30
    doğru olan hocanın ne dediğidir. pek sonuç alamazsınız size taktı ise geçirmeyecek .
  • 22-11-2013, 12:36:00
    #31
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel okuyoruz bide bayan hoca, itiraz dilekçesi hazırladım istenileni verdim hangi yoldan vermem gerektiği belirtilmedi. Bakalım beklicez sonucu.
    Hiç öyle bir şey yapma, direk çek dilekçeni git özür dile hocandan yoksa bir final yapar virgülü yoktu deyip sıfırı basar geçer.
  • 22-11-2013, 13:24:35
    #32
    Yarısı takar geçirmez diyor yarısı sen tak geçirir diyor Hoca öğretim görevlisi 26 - 28 yaşında bayan, kaprisli birisi.Bende son senemdeyim. Geçip geçmemek çok sıkıntı değil final ve bütte hertürlü toparlarım, he hakkım olanı vermezse onun kadar çirkinleşirim. Benim kafama takılan nokta sınıfa geldi istediğiniz gibi yapabilirsiniz kabul ederim dedi bende istediğim gibi yaptım


    Bu arada bişey daha öğrendim sınıfta bi kız benim dosyayı alıp ismini değiştirip kendi ismi yapmış o şekilde vermiş arkadaşına söylemiş arkadaşı da beni seviyor geldi direk söyledi

    O kızla hocanın arasıda baya iyi şimdi o kızın kaç aldığını öğrenmeye çalışıyorum bu gün birisi ona sorup bana söyleyecek o kız 0 almamışsa okulda kıyamet kopar 0 almışsa üstüne bide kopya olduğu için ceza alacak çünkü hocaya söyleyeceğim
    Şimdi onun benim dosyayı alıp almadığını nasıl kanıtlayacağımıza gelicek olursak da; Hocaya dicem alın kızı götürün lab. a sorun bakalım nasıl import ediliyormuş, yüksek ihtimalle bilmediği için başı belaya giricek. Çok feci olacak pazartesi'yi bekleyelim.
  • 22-11-2013, 13:50:36
    #33
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarısı takar geçirmez diyor yarısı sen tak geçirir diyor Hoca öğretim görevlisi 26 - 28 yaşında bayan, kaprisli birisi.Bende son senemdeyim. Geçip geçmemek çok sıkıntı değil final ve bütte hertürlü toparlarım, he hakkım olanı vermezse onun kadar çirkinleşirim. Benim kafama takılan nokta sınıfa geldi istediğiniz gibi yapabilirsiniz kabul ederim dedi bende istediğim gibi yaptım


    Bu arada bişey daha öğrendim sınıfta bi kız benim dosyayı alıp ismini değiştirip kendi ismi yapmış o şekilde vermiş arkadaşına söylemiş arkadaşı da beni seviyor geldi direk söyledi

    O kızla hocanın arasıda baya iyi şimdi o kızın kaç aldığını öğrenmeye çalışıyorum bu gün birisi ona sorup bana söyleyecek o kız 0 almamışsa okulda kıyamet kopar 0 almışsa üstüne bide kopya olduğu için ceza alacak çünkü hocaya söyleyeceğim
    Şimdi onun benim dosyayı alıp almadığını nasıl kanıtlayacağımıza gelicek olursak da; Hocaya dicem alın kızı götürün lab. a sorun bakalım nasıl import ediliyormuş, yüksek ihtimalle bilmediği için başı belaya giricek. Çok feci olacak pazartesi'yi bekleyelim.
    Bizde güzel bir söz var bilirmisin bilmiyorum ... Şemsiye....

    Yapacak birşey yok o sıfırı alacaksın hocayı keriz yerine koymuşsun kendini savunuyorsun birde ben olsam hoca yalnızken giderim yanına hocam
    kusurabakmayın bir hata yaptım finale çok çalışacam bana ikinci bir şans verirseniz çok sevinirim dersen emin ol hoca seni affedecektir. Bir hata yapıyorsan yani alttan almayı bil yok kıyameti koparırım yok maffederim cart curt bunlar sökmez yani orda bitirtmezler sana o üniversteyi...
  • 22-11-2013, 13:58:29
    #34
    Geçirir merak etme. Nasıl yaklaştığın önemli. Eğer doğru adım atıp yaklaşırsan, geçirir.

    Yaptığın kurnazlğı anlamadım ama haberin yokmuş gibi davranırsan birşey olmaz. Ama neden buraya konu açtın onu anlamadım. Üniversite'ye geldiysen böyle şeyleri kendiniz çözebilecek durumda olmanız gerekli.
  • 23-11-2013, 17:59:04
    #35
    olur öğrencilik yıllarında böyle şeyler
  • 23-11-2013, 18:53:48
    #36
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 verme hakkı var mı ?
    Hocanın istediği şekilde yapsan bile sana takarsa isterse 100'lük vizeyle bile bırakır seni, üniversitede hocalara hesap soracak bir mercii yok.

    Dersi bir dahaki alışında belki hoca değişir geçersin.