Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarısı takar geçirmez diyor yarısı sen tak geçirir diyor Hoca öğretim görevlisi 26 - 28 yaşında bayan, kaprisli birisi.Bende son senemdeyim. Geçip geçmemek çok sıkıntı değil final ve bütte hertürlü toparlarım, he hakkım olanı vermezse onun kadar çirkinleşirim. Benim kafama takılan nokta sınıfa geldi istediğiniz gibi yapabilirsiniz kabul ederim dedi bende istediğim gibi yaptım


Bu arada bişey daha öğrendim sınıfta bi kız benim dosyayı alıp ismini değiştirip kendi ismi yapmış o şekilde vermiş arkadaşına söylemiş arkadaşı da beni seviyor geldi direk söyledi

O kızla hocanın arasıda baya iyi şimdi o kızın kaç aldığını öğrenmeye çalışıyorum bu gün birisi ona sorup bana söyleyecek o kız 0 almamışsa okulda kıyamet kopar 0 almışsa üstüne bide kopya olduğu için ceza alacak çünkü hocaya söyleyeceğim
Şimdi onun benim dosyayı alıp almadığını nasıl kanıtlayacağımıza gelicek olursak da; Hocaya dicem alın kızı götürün lab. a sorun bakalım nasıl import ediliyormuş, yüksek ihtimalle bilmediği için başı belaya giricek. Çok feci olacak pazartesi'yi bekleyelim.
Bizde güzel bir söz var bilirmisin bilmiyorum ... Şemsiye....

Yapacak birşey yok o sıfırı alacaksın hocayı keriz yerine koymuşsun kendini savunuyorsun birde ben olsam hoca yalnızken giderim yanına hocam
kusurabakmayın bir hata yaptım finale çok çalışacam bana ikinci bir şans verirseniz çok sevinirim dersen emin ol hoca seni affedecektir. Bir hata yapıyorsan yani alttan almayı bil yok kıyameti koparırım yok maffederim cart curt bunlar sökmez yani orda bitirtmezler sana o üniversteyi...