YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoca takarsa sende ona tak olsun bitsin. Azıcık aklı varsa hoca yola gelir. Neymiş öyle takmakmış makmakmış. Kim o? Hoca alt tarafı.


Sent from my iPad using Tapatalk
malesef öyle olmuyor üniversite hocası olunca kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar taktımı çok iyi takar

OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Universite hocalarinin geneli boyle. Ben okulu biraktim onlar yuzunden. .

Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
sana +1 daha diyelim bende o yüzden bıraktım pişmanmıyım ? hayır iyiki ikamet ettiğim şehirde okumamışım zevk niyetine gider döverdim hocayı.

Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Finalden iyi alırsan geçersin.
Hocanın umrunda bile olmaz.
Evde veya odasında vizeleri okurken çok sinirli, sınıftaki gibi olduğunu mu sanıyorsun?
Bence gülüp 0 verir en fazla.
Seneye de geçirmez gibi düşüncelere kalkma.
emin ol taktımı takıyor kardeş bizim bi fazlı abimiz vardı 88 li 2 senelik üniversiteyi hala bitiremedi tek bir hoca yüzünden