• 11-11-2013, 19:25:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 da özel mesaj gonderıyorum gonderıldı demıyor boş bir sayfaya yonlendırılıyor ama gonderıyor sanırsam..dademin konu açdım 2 tane birden açmış aynı konuyu + yine açıldı diyip katagorıye yonlendırme yapılmıyor..boş sayfa açıyo yine
  • 11-11-2013, 19:37:31
    #2
    resımde cektım buraya yonlendırıyo otomatik bende mı var bu sorun genel olarak mı sorun var
  • 11-11-2013, 20:00:08
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cache temizle öyle dene bir de aklıma o geldi.

    EDİT : bu yorumu yazarken bende de bi anlık boş sayfa çıktı konudaki resim miydi anlamadım boşver cache 'i devam
  • 11-11-2013, 20:01:09
    #4
    ewt bende de war aynı sorun
  • 11-11-2013, 20:18:16
    #5
    aynı sorun bende de var şuan.
  • 12-11-2013, 19:34:45
    #6
    sorun halen devam edıyor mu sızde dunkı gıbı o kadar fazla yapmıyor suanda bende ama arada yapıyor yıne
  • 12-11-2013, 19:42:38
    #7
    Yaklaşık 4 gündür bendede oluyor. Heralde Chrome tarayıcıdan diye düşünmüştüm.
  • 12-11-2013, 19:55:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bendede oluyor.
  • 12-11-2013, 20:20:25
    #9
    Arama yaptıktan sonra da boş sayfa geliyor...