r10 da bi sorun mu war içeri
9
●513
- 11-11-2013, 19:25:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.r10 da özel mesaj gonderıyorum gonderıldı demıyor boş bir sayfaya yonlendırılıyor ama gonderıyor sanırsam..dademin konu açdım 2 tane birden açmış aynı konuyu + yine açıldı diyip katagorıye yonlendırme yapılmıyor..boş sayfa açıyo yine
- 11-11-2013, 19:37:31
- 12-11-2013, 19:34:45sorun halen devam edıyor mu sızde dunkı gıbı o kadar fazla yapmıyor suanda bende ama arada yapıyor yıne
