Konu
r10 da bi sorun mu war içeri
12-11-2013, 19:34:45
#6
FiLmDiziTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sorun halen devam edıyor mu sızde dunkı gıbı o kadar fazla yapmıyor suanda bende ama arada yapıyor yıne