Konu
r10 da bi sorun mu war içeri
11-11-2013, 19:37:31
#2
FiLmDiziTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
resımde cektım buraya yonlendırıyo otomatik bende mı var bu sorun genel olarak mı sorun var