Konu
r10 da bi sorun mu war içeri
11-11-2013, 20:00:08
#3
Azok
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
cache temizle öyle dene bir de aklıma o geldi.
EDİT : bu yorumu yazarken bende de bi anlık boş sayfa çıktı konudaki resim miydi anlamadım boşver cache 'i devam