Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
r10 da özel mesaj gonderıyorum gonderıldı demıyor boş bir sayfaya yonlendırılıyor ama gonderıyor sanırsam..dademin konu açdım 2 tane birden açmış aynı konuyu + yine açıldı diyip katagorıye yonlendırme yapılmıyor..boş sayfa açıyo yine