• 27-10-2013, 21:37:29
    #1
    Merhabalar yakın bi tanıdıgım için soruyorum. şuan sistem nasıl onu bilmiyorum. Dosyalar girilen sınavlar vs herşey hazır ve sadece zannedersem 450 lira yatırılıp ehliyet alınacak..

    para yatırıldıktan sonra ehliyetin ulaşması kaç gün sürer?

    ne gibi işlemlerin yapılması gerekiyor?
  • 27-10-2013, 21:41:18
    #2
    Tanıdığın polis varsa hemen alma şansın var.Diğer türlü yarın gel de diyebilirler,1 hafta sonra gel de diyebilirler.
  • 27-10-2013, 22:30:10
    #3
    Alıntı
    Tanıdığın polis varsa hemen alma şansın var.Diğer türlü yarın gel de diyebilirler,1 hafta sonra gel de diyebilirler.
    Hocam ben Ankara Egm'de 1 gunde cikardim tanidigim falanda yoktu. Artik islemler hizli.

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-10-2013, 22:32:40
    #4
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Ankara Egm'de 1 gunde cikardim tanidigim falanda yoktu. Artik islemler hizli.

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Şansınıza denk gelmiş.Ben perşembe gittim çarşamba gel dediler
  • 27-10-2013, 22:37:34
    #5
    Bütün ümidim gençliktedir
    Tanidik olmasiyla cok ilgisi yok. Ehliyetler manuel olarak yani elle basildigindan, nüfusun yogun olduğu yerlerde gecikebiliyor. Fakat kucuk ilcelerde ayni gun veriliyor genelde.

    Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 27-10-2013, 22:39:23
    #6
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanidik olmasiyla cok ilgisi yok. Ehliyetler manuel olarak yani elle basildigindan, nüfusun yogun olduğu yerlerde gecikebiliyor. Fakat kucuk ilcelerde ayni gun veriliyor genelde.

    Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir.
    Çok ilgisi yok değil ben defalarca rastladım bu olaya.Araştırırsanız polis yakınınızın olduğunda ehliyeti hemen alabileceğinizi görürsünüz.Nedense gittiğim yerde yoğunluk yoktu ama buna rağmen 6 gün beklettiler.
  • 27-10-2013, 22:41:34
    #7
    Bütün ümidim gençliktedir
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilgisi yok değil ben defalarca rastladım bu olaya.Araştırırsanız polis yakınınızın olduğunda ehliyeti hemen alabileceğinizi görürsünüz.Nedense gittiğim yerde yoğunluk yoktu ama buna rağmen 6 gün beklettiler.
    Ister ozel sektor olsun ister devlette olsun, tanidik olmasi her zaman avantajdir. Ama ben yakindan bildigim icin soyluyorum en onemli etken nufus yogunlugudur.

    Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 27-10-2013, 23:02:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    REKALYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar yakın bi tanıdıgım için soruyorum. şuan sistem nasıl onu bilmiyorum. Dosyalar girilen sınavlar vs herşey hazır ve sadece zannedersem 450 lira yatırılıp ehliyet alınacak..

    para yatırıldıktan sonra ehliyetin ulaşması kaç gün sürer?

    ne gibi işlemlerin yapılması gerekiyor?
    artık eskısı gibi yavaş yürümüyor işler..tanıdık torpil vs. gerek yok sabah erkenden gidin öyleden sonra gelın alın dıyolar benımkı oyle oldu şahsen bnım arkadaslarımıkıde öyle oldu he siz öyleden sonra gidersiniz diğer güne atar ama öyle 2 3 gün veya 1 hafta sonra gelın demıyolar aksatma olayıda olmuyor
  • 27-10-2013, 23:04:32
    #9
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık eskısı gibi yavaş yürümüyor işler..tanıdık torpil vs. gerek yok sabah erkenden gidin öyleden sonra gelın alın dıyolar benımkı oyle oldu şahsen bnım arkadaslarımıkıde öyle oldu he siz öyleden sonra gidersiniz diğer güne atar ama öyle 2 3 gün veya 1 hafta sonra gelın demıyolar aksatma olayıda olmuyor
    Hocam bize neden öyle dediler ? 6 gün süre verdiler