Merhabalar yakın bi tanıdıgım için soruyorum. şuan sistem nasıl onu bilmiyorum. Dosyalar girilen sınavlar vs herşey hazır ve sadece zannedersem 450 lira yatırılıp ehliyet alınacak..
para yatırıldıktan sonra ehliyetin ulaşması kaç gün sürer?
ne gibi işlemlerin yapılması gerekiyor?
artık eskısı gibi yavaş yürümüyor işler..tanıdık torpil vs. gerek yok sabah erkenden gidin öyleden sonra gelın alın dıyolar benımkı oyle oldu şahsen bnım arkadaslarımıkıde öyle oldu he siz öyleden sonra gidersiniz diğer güne atar ama öyle 2 3 gün veya 1 hafta sonra gelın demıyolar aksatma olayıda olmuyor