celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Ankara Egm'de 1 gunde cikardim tanidigim falanda yoktu. Artik islemler hizli.

LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Şansınıza denk gelmiş.Ben perşembe gittim çarşamba gel dediler