Çok ilgisi yok değil ben defalarca rastladım bu olaya.Araştırırsanız polis yakınınızın olduğunda ehliyeti hemen alabileceğinizi görürsünüz.Nedense gittiğim yerde yoğunluk yoktu ama buna rağmen 6 gün beklettiler.
Ister ozel sektor olsun ister devlette olsun, tanidik olmasi her zaman avantajdir. Ama ben yakindan bildigim icin soyluyorum en onemli etken nufus yogunlugudur.
Baya akıllı olan telefonumdan Tapatalk ile gönderildi. Yazım hataları olabilir.