FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık eskısı gibi yavaş yürümüyor işler..tanıdık torpil vs. gerek yok sabah erkenden gidin öyleden sonra gelın alın dıyolar benımkı oyle oldu şahsen bnım arkadaslarımıkıde öyle oldu he siz öyleden sonra gidersiniz diğer güne atar ama öyle 2 3 gün veya 1 hafta sonra gelın demıyolar aksatma olayıda olmuyor
Hocam bize neden öyle dediler ? 6 gün süre verdiler