Hayatımız r10 olmuş beyler.
29
●1.681
- 25-10-2013, 18:29:42r10 değil de Google ile ilgili çok güzel düşüncelerim var. Adsenseyle oluşturduğum çeyizimle evlenecem. Kolay mı. Bir jest lazım
- 25-10-2013, 20:22:49Gelinden damada adsense çeyizli hanımteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2013, 00:02:34Üyeliği durdurulduhiç farkında değildim bende güldümtolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle