• 25-10-2013, 18:25:48
    #10
    güzel
  • 25-10-2013, 18:29:42
    #11
    r10 değil de Google ile ilgili çok güzel düşüncelerim var. Adsenseyle oluşturduğum çeyizimle evlenecem. Kolay mı. Bir jest lazım
  • 25-10-2013, 20:22:49
    #12
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 değil de Google ile ilgili çok güzel düşüncelerim var. Adsenseyle oluşturduğum çeyizimle evlenecem. Kolay mı. Bir jest lazım
    Gelinden damada adsense çeyizli hanım
  • 25-10-2013, 22:22:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    eyw arkadaşlar teşekkürler.
  • 25-10-2013, 23:49:57
    #14
    Daha önce gülümseten bi mesaj görmüştüm, biri Madrid yerine Radmin yazmıştı. Şimdi baktım o da sizmişsiniz
  • 26-10-2013, 00:02:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce gülümseten bi mesaj görmüştüm, biri Madrid yerine Radmin yazmıştı. Şimdi baktım o da sizmişsiniz
    hiç farkında değildim bende güldüm
  • 26-10-2013, 09:19:40
    #16
    Doğru Söylüyosun Hocam Sen Baya R10dan Çıkmıyosun.Daha Dün Evlendin.Hala Forumda Takılıyosun
  • 26-10-2013, 11:17:45
    #17
    Ooo dostum hayırlı olsun sonunda evlendin mi
  • 26-10-2013, 11:30:21
    #18
    kaşlar olmamış, bıyıklar yakışmamış, takım elbiseni de beğenmedim..