• 25-10-2013, 17:28:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aslında hiç farkında değildim taki biraz önce düğün resimlerime bakana kadar.Hayatımızın içine kadar girmiş r10 ve benimsemişim sahiplenmişim.

    İnanın şuan aşağıdaki fotografı ne zaman ne şekilde nasıl çekindim hatırlamıyorum.Öylesine zihnime beynime kazımışımki r10u normal davranışlarım arasına girmiş şu resim çekinme olayım hiç farkında bile değilim.

    Biraz yaklaşırsanız yazanı görürsünüz.Herkes hayal oyun havası derdinde iken ben fotograf çekinmişim
  • 25-10-2013, 17:29:41
    #2
    Foto baya güzel hocam karizma çıkmışsınız
  • 25-10-2013, 17:29:55
    #3
    hayırlı olsun hocam
  • 25-10-2013, 17:30:53
    #4
    bu fotoğrafı unuttunuzmu
  • 25-10-2013, 17:31:40
    #5
    Hayırlı olsun.
  • 25-10-2013, 17:32:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fotoğrafı unuttunuzmu
    he valla şimdi fotograflara bakarken çıktı karşıma
  • 25-10-2013, 17:34:48
    #7
    Ben ruyamda banlaniyodum

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 25-10-2013, 17:41:58
    #8
    Damattan geline adsense gelirli koca
  • 25-10-2013, 18:11:17
    #9
    Cidden yakışıklı çıkmışsın hocam