Konu
Hayatımız r10 olmuş beyler.
25-10-2013, 18:29:42
#11
teknohaberci
r10 değil de Google ile ilgili çok güzel düşüncelerim var. Adsenseyle oluşturduğum çeyizimle evlenecem. Kolay mı. Bir jest lazım