Konu
Hayatımız r10 olmuş beyler.
26-10-2013, 09:19:40
#16
Metins
Doğru Söylüyosun Hocam Sen Baya R10dan Çıkmıyosun.Daha Dün Evlendin.Hala Forumda Takılıyosun