Konu
Hayatımız r10 olmuş beyler.
25-10-2013, 20:22:49
#12
DarksPrince
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 değil de Google ile ilgili çok güzel düşüncelerim var. Adsenseyle oluşturduğum çeyizimle evlenecem. Kolay mı. Bir jest lazım
Gelinden damada adsense çeyizli hanım