• 12-10-2013, 01:12:05
    #10
    Bende de böyle bir sıkıntı vardı düzeldiğimi düşünüyorum kombinleri incelemiştim bi ara

    Önceden bi t-shirtün 3 farklı rengini almıştım kız arkadaşım bunun sende 2 rengi daha mı var demişti
  • 12-10-2013, 01:14:15
    #11
    Herşeyi haki ( veya khaki ) renk alırım hiç pişman olmadım Uydurma zorunluluğu da kalmıyor böylece, ama ben rengarenk gökkuşağı gibi giyinirim, ilgi çekmem lazım dersen o ayrı. Ben fiziğim ile zaten bolca dikkat çekiyorum mesela, bu nedenle ekstraya ihtiyaç duymuyorum
  • 12-10-2013, 01:15:18
    #12
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi kendine yakıştırdığın şeyi alman kadar doğalı yok. Ama kendine yakışıyor diye aynı türden 50 tane şey alma. Mesela mavi pantolonun varsa bir tane daha aynı renkten alma. Mesela bir ayakkabı satın alıyorsan onu hangi pantolonun altına giyeceğini falan önceden kafanda tasarlaman lazım. Yoksa beğendiğin için 5 tane aynı model ayakkabı almanın herhangi bir anlamı yok.

    Dış görünüşün nasıl bilmiyorum hocam çok olgun musun çocuksu bir görüntün mü var bu da önemli.
    Hocam onu söylemeyi unutmuşum. Öyle yakışıklı olduğunu falan iddaa edenlerden değilim. Rabb'im vermiş yaşıyoruz işte

    190 Boy 78 Kilo Kumral
  • 12-10-2013, 01:25:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bak buda benim fotom harbi kendim begenmiyorum ama kız arkadaşlarım begeniyor süper olmuş felan

    Anladım ki dünya etrafımızda dönmüyor
    buyur Fotom .

    FOTO KALDIRILDI


    sıfır yaka sevmem asla ama artık giyiyorum sırtıma atığım hırka öyle ilk defa yaptım güzel durdu.
    denemekte fayda var sac stilimi bile değiştirdim ..
  • 12-10-2013, 01:29:06
    #14
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak buda benim fotom harbi kendim begenmiyorum ama kız arkadaşlarım begeniyor süper olmuş felan

    Anladım ki her dünya etrafımızda dönmüyor
    buyur Fotom .


    sıfır yaka sevmem asla ama artık giyiyorum sırtıma atığım hırka öyle ilk defa yaptım güzel durdu.
    denemekte fayda var sac stilimi bile değiştirdim ..
    Hocam yanlış anlama yargılamak yada yadırgamak değil ama güneş gözlüğü de hiç takmadım, takmam da galiba çok tuhafıma gidiyor. Of Ben baya bi odunum herhalde ya
  • 12-10-2013, 01:31:23
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kışlık yenileme yapmanın vakti geldi. takipteyim.

    herkes resmini atmış bende atayım bari







  • 12-10-2013, 01:32:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlama yargılamak yada yadırgamak değil ama güneş gözlüğü de hiç takmadım, takmam da galiba çok tuhafıma gidiyor. Of Ben baya bi odunum herhalde ya
    hocam 20 tane denemişimdir.

    Kendine yakışan illahaki arasından cıkıyor
    Aynı şekilde bende sizin gibi girerdim şunu alıyorum der kasada öder cıkardım.
    Beğenipte almak gibisi yok.
    Önerim girip bi deneyin nasıl duruyor üstünüzde felan..

    ben artık girdim mi magazaya 15-30 dk dan aşa çıkmıyorum
  • 12-10-2013, 15:38:42
    #17
    Biraz kombin yapmayı bilmen gerekiyor hocam giyinme gibi durumlarda.
  • 12-10-2013, 15:57:54
    #18
    Öncelikle bende geçen sene böyle bir konu açmıştım sizin gibiydim mağazaya girer gözüme hoş geleni alır denemeden çıkardım.Asosyel olduğumdan neredeyse hiç kıyafetim yoktu.Şunu belirtmek isterimki siz kendinizi nasıl görürseniz toplumda sizi öyle görür.Kimisi açık renkler severken siz koyu seviyor olabilirsiniz.Kimisi vans ayakkabıları seviyorken siz converse sevebilirsiniz.Yani herkesin zevki farklı olur mağazada deneyin kıyafetin içerisinde nasıll hissediyorsunuz görün bu kıyafet bana hava kattı veya birşeyler kazandırdı diyorsanız alın eminimki farkı görüceksiniz.Daha sonra aldığınız ürünlere göre zevkinizi şekillendiriceksiniz yavaş yavaş renkler yerine oturur sonra tarz ortaya çıkar.Bir nevi kendi modanızı kendiniz yaratmaya çalışın bence aşırı populer ürünlere girmeyin mesela kızların geyikli taytı olduğu gibi erkeklerinde şu neredeyse hepsinin aynı renk aynı tarz olan japon sitili ürünlerden uzak durmakta fayda var