Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak buda benim fotom harbi kendim begenmiyorum ama kız arkadaşlarım begeniyor süper olmuş felan

Anladım ki her dünya etrafımızda dönmüyor
buyur Fotom .


sıfır yaka sevmem asla ama artık giyiyorum sırtıma atığım hırka öyle ilk defa yaptım güzel durdu.
denemekte fayda var sac stilimi bile değiştirdim ..
Hocam yanlış anlama yargılamak yada yadırgamak değil ama güneş gözlüğü de hiç takmadım, takmam da galiba çok tuhafıma gidiyor. Of Ben baya bi odunum herhalde ya