Öncelikle bende geçen sene böyle bir konu açmıştım sizin gibiydim mağazaya girer gözüme hoş geleni alır denemeden çıkardım.Asosyel olduğumdan neredeyse hiç kıyafetim yoktu.Şunu belirtmek isterimki siz kendinizi nasıl görürseniz toplumda sizi öyle görür.Kimisi açık renkler severken siz koyu seviyor olabilirsiniz.Kimisi vans ayakkabıları seviyorken siz converse sevebilirsiniz.Yani herkesin zevki farklı olur mağazada deneyin kıyafetin içerisinde nasıll hissediyorsunuz görün bu kıyafet bana hava kattı veya birşeyler kazandırdı diyorsanız alın eminimki farkı görüceksiniz.Daha sonra aldığınız ürünlere göre zevkinizi şekillendiriceksiniz yavaş yavaş renkler yerine oturur sonra tarz ortaya çıkar.Bir nevi kendi modanızı kendiniz yaratmaya çalışın bence aşırı populer ürünlere girmeyin mesela kızların geyikli taytı olduğu gibi erkeklerinde şu neredeyse hepsinin aynı renk aynı tarz olan japon sitili ürünlerden uzak durmakta fayda var