Herşeyi haki ( veya khaki ) renk alırım hiç pişman olmadım

Uydurma zorunluluğu da kalmıyor böylece, ama ben rengarenk gökkuşağı gibi giyinirim, ilgi çekmem lazım dersen o ayrı. Ben fiziğim ile zaten bolca dikkat çekiyorum mesela, bu nedenle ekstraya ihtiyaç duymuyorum