_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlama yargılamak yada yadırgamak değil ama güneş gözlüğü de hiç takmadım, takmam da galiba çok tuhafıma gidiyor. Of Ben baya bi odunum herhalde ya
hocam 20 tane denemişimdir.

Kendine yakışan illahaki arasından cıkıyor
Aynı şekilde bende sizin gibi girerdim şunu alıyorum der kasada öder cıkardım.
Beğenipte almak gibisi yok.
Önerim girip bi deneyin nasıl duruyor üstünüzde felan..

ben artık girdim mi magazaya 15-30 dk dan aşa çıkmıyorum