Arkadaşlar az önce annanem annem ve kardeşim eve geldiler, Baya bir sinirlenmiştir.
Olay kısaca şöyle
İç hastalıklarından randevü alıp doktora gittiler doktor gögüs hastalıkları uzmanı olan Doktor Emel Üstün İsmindeki şahısına devrederek onun odasına göndermiş.. 65 yaş üzeri olan annanemi içeri girdiginde doktor elleri ile hareket yaparak dışarı kovalamış. Sonrasında kardeşim girmiş içeri, Kardeşim bune saygısızlık vs diyince dışarı çıkın diye kovmuş..
Bu şahısı nereye şikayet edebilirim acaba ?
Lütfiye nuri burat devlet hastanesi rezilligi
8
●1.616
- 08-10-2013, 12:48:42
- 08-10-2013, 13:03:07Herhangi bir neden yok, Sonuçta yan tarafındaki doktor yönlendiriyor, Randevüsüz almıyorum çıkın dışarı diye kovmuş sen kimsin 70 yaşında insanı kovuyorsun. Saygısızlıgın böylesi ya..Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2013, 13:17:02İlginç.Kaşınıyor Doktor Bey Galiba.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2013, 13:27:02Valla yazik doktorlarimiz okumus kulturlu insanlar degilmi neden bu tur seyler oluyorki gerci saygi sevgi terbiye anne babada basliyor ama yahu ben yas fark etmeksizin bir buyugumu gorunce el pence oluyorum ne yapacagimi bilmiyorum hurmet saygida kusur etmiyorum gel gorki nasilda bazilari rahatca boyle davrana biliyorlar helle bazi doktorlarda cok ama cok soguk davraniyorlar gercektende yazikkk.
Telden yazdim yazin hatalarindan dolayi kusura bakmayin - 08-10-2013, 13:32:56Aynısını az önce annem söyledi,English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından saygı göster bakamıyacagım randevü alın felan de yani, Dışarı kovmak neyin nesidir. Diger doktor yönlendiriyor bakması gerekirken kovuyor böyle rezillik olamaz ya,
Gelde agzımı burnumu kır diyor.
Gelde agzımı burnumu kır diyor.