Valla yazik doktorlarimiz okumus kulturlu insanlar degilmi neden bu tur seyler oluyorki gerci saygi sevgi terbiye anne babada basliyor ama yahu ben yas fark etmeksizin bir buyugumu gorunce el pence oluyorum ne yapacagimi bilmiyorum hurmet saygida kusur etmiyorum gel gorki nasilda bazilari rahatca boyle davrana biliyorlar helle bazi doktorlarda cok ama cok soguk davraniyorlar gercektende yazikkk.
Telden yazdim yazin hatalarindan dolayi kusura bakmayin