Arkadaşlar az önce annanem annem ve kardeşim eve geldiler, Baya bir sinirlenmiştir.
Olay kısaca şöyle
İç hastalıklarından randevü alıp doktora gittiler doktor gögüs hastalıkları uzmanı olan Doktor Emel Üstün İsmindeki şahısına devrederek onun odasına göndermiş.. 65 yaş üzeri olan annanemi içeri girdiginde doktor elleri ile hareket yaparak dışarı kovalamış. Sonrasında kardeşim girmiş içeri, Kardeşim bune saygısızlık vs diyince dışarı çıkın diye kovmuş..
Bu şahısı nereye şikayet edebilirim acaba ?