kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir neden yok, Sonuçta yan tarafındaki doktor yönlendiriyor, Randevüsüz almıyorum çıkın dışarı diye kovmuş sen kimsin 70 yaşında insanı kovuyorsun. Saygısızlıgın böylesi ya..
İlginç.Kaşınıyor Doktor Bey Galiba.