Sonra doktorları dövünce suçlu oluyoruz.Yaşlı kadıncağıza saygı göstereceğine kovuyor.Aslında 2 tane tokat çekeceksin aklı başına gelecek.
Aynısını az önce annem söyledi,
En azından saygı göster bakamıyacagım randevü alın felan de yani, Dışarı kovmak neyin nesidir. Diger doktor yönlendiriyor bakması gerekirken kovuyor böyle rezillik olamaz ya,

Gelde agzımı burnumu kır diyor.