• 06-10-2013, 11:13:39
    #1
    Arkadaşlar üniversitede ki bölümüm gereği ve sitelerim gereği bilgisayara çok fazla bakıyorum. Bende, neredeyse her gün göz ve baş ağrısı bulunmakta. Göz için doktora gittim hemde 2-3 kere , her seferinde iyice bakın dedim ve herhangi bir sorun olmadığını söyleyip 2-3 damla yazdı.

    Diyeceğim şu , birilerinden duydum dinlendirici gözlük olayını. Bilgisayar kullanırken taksam faydası olurmu ? Kullananlar veya bilgisi olanlar varmı ?

    Teşekkürler.
  • 06-10-2013, 12:58:52
    #2
    Bende merak ediyorum dinlendirici gözlük takmak iyi yapıyorsa takmak istiyorum güzel modellerini falan. Hem dış görünüşü de etkiliyor bir nebze.
  • 06-10-2013, 13:13:18
    #3
    1 hafta kadar kullanmıştım ve hayatımda ilk defa gözümde arpacık çıktı. bendeki reaksiyonu böyleydi malesef. ondan sonra da kaldırıp bir köşeye attım zaten.
  • 06-10-2013, 13:33:05
    #4
    ben de gittim 2 defa göz doktoruna, alerjik dediler. sonunda yeter dedim yaz dinlendirici bir gözlük doktor!!!
    şimdi gözlerimde yanma ve ağrı hissettiğimde takıyorum rahatlatıyor baya. ama kaliteli filtreye sahip olmalı camları, yoksa faydası olmayabilir.
  • 06-10-2013, 13:44:48
    #5
    Dinlendirici gözlük diye bir gözlük yok arkadaşlar. Bu toplumun uydurmasıdır. Dinlendirici dedikleri en küçük gözlük numarasıdır genelde doktorlar vermek istemez gözünüzün numarası ilerlemesin diye onun için bir şeyiniz yok diyorlar.

    Gözlük yerine 30 dk bir gözünüzü uzak bir noktaya hedefleyin biraz bakın. Yada kalkıp gezin. Birde gözdeki sulanma ve yanma genelde mevsim değişikliğine geliyorsa allerjiktir boşuna gözlük takmayın. Mesala bu mevsimde olması gayet normal.
  • 06-10-2013, 15:31:25
    #6
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dinlendirici gözlük diye bir gözlük yok arkadaşlar. Bu toplumun uydurmasıdır. Dinlendirici dedikleri en küçük gözlük numarasıdır genelde doktorlar vermek istemez gözünüzün numarası ilerlemesin diye onun için bir şeyiniz yok diyorlar.

    Gözlük yerine 30 dk bir gözünüzü uzak bir noktaya hedefleyin biraz bakın. Yada kalkıp gezin. Birde gözdeki sulanma ve yanma genelde mevsim değişikliğine geliyorsa allerjiktir boşuna gözlük takmayın. Mesala bu mevsimde olması gayet normal.
    Hocam yaz - kış ağrıyor benim gözlerim. Sorun alerjik değil bence.
  • 07-10-2013, 00:00:08
    #7
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaz - kış ağrıyor benim gözlerim. Sorun alerjik değil bence.

    Rahatsız olabirsiniz tabiki hocam ama nuramanız küçüktür bence dediğim yöntemi deneyin. 20-30 dk bir gözünüzü uzak bir noktaya odaklayın. Kalkın gezin. Birde göz egzersizleri var göz kaslarını kuvvetlendirmek için onlarıda yapabilirsiniz. Bunları yapmassanız numaranız artar gözlük kullanırsınız.
  • 07-10-2013, 00:27:36
    #8
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaz - kış ağrıyor benim gözlerim. Sorun alerjik değil bence.
    bendede vardı. gittim samsung un yeni bir ekranını aldım. günde 12-13 saat soluksuz ekrana bakıyorum hiç etki etmiyor. şimdi laptop aldım laptopda da yakından baktığım için olsa gerek çok az agrı yapıyor. ama sabah 9 gece 2-3 full pcdeyim yani.
  • 09-10-2013, 08:43:50
    #9
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede vardı. gittim samsung un yeni bir ekranını aldım. günde 12-13 saat soluksuz ekrana bakıyorum hiç etki etmiyor. şimdi laptop aldım laptopda da yakından baktığım için olsa gerek çok az agrı yapıyor. ama sabah 9 gece 2-3 full pcdeyim yani.
    marka model tam adını pm atarmısın rica etsem.