Hocam yaz - kış ağrıyor benim gözlerim. Sorun alerjik değil bence.
Rahatsız olabirsiniz tabiki hocam ama nuramanız küçüktür bence dediğim yöntemi deneyin. 20-30 dk bir gözünüzü uzak bir noktaya odaklayın. Kalkın gezin. Birde göz egzersizleri var göz kaslarını kuvvetlendirmek için onlarıda yapabilirsiniz. Bunları yapmassanız numaranız artar

gözlük kullanırsınız.