syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dinlendirici gözlük diye bir gözlük yok arkadaşlar. Bu toplumun uydurmasıdır. Dinlendirici dedikleri en küçük gözlük numarasıdır genelde doktorlar vermek istemez gözünüzün numarası ilerlemesin diye onun için bir şeyiniz yok diyorlar.

Gözlük yerine 30 dk bir gözünüzü uzak bir noktaya hedefleyin biraz bakın. Yada kalkıp gezin. Birde gözdeki sulanma ve yanma genelde mevsim değişikliğine geliyorsa allerjiktir boşuna gözlük takmayın. Mesala bu mevsimde olması gayet normal.
Hocam yaz - kış ağrıyor benim gözlerim. Sorun alerjik değil bence.