ben de gittim 2 defa göz doktoruna, alerjik dediler. sonunda yeter dedim yaz dinlendirici bir gözlük doktor!!!

şimdi gözlerimde yanma ve ağrı hissettiğimde takıyorum rahatlatıyor baya. ama kaliteli filtreye sahip olmalı camları, yoksa faydası olmayabilir.