Arkadaşlar üniversitede ki bölümüm gereği ve sitelerim gereği bilgisayara çok fazla bakıyorum. Bende, neredeyse her gün göz ve baş ağrısı bulunmakta. Göz için doktora gittim hemde 2-3 kere , her seferinde iyice bakın dedim ve herhangi bir sorun olmadığını söyleyip 2-3 damla yazdı.
Diyeceğim şu , birilerinden duydum dinlendirici gözlük olayını. Bilgisayar kullanırken taksam faydası olurmu ? Kullananlar veya bilgisi olanlar varmı ?
Teşekkürler.