• 29-09-2013, 04:53:43
    #64
    Aslında bunu ben mantık olarak bayağı bir sınırlarımı zorlamıştım seneler öncesinde. Işınlanmak demeyelim de ışıktan daha hızlı seyahat etmek mümkün gerekli araçlar sağlanırsa.

    Saatte 50.000 km hızla gidilir ve aniden de durulur. Bunu özel yalıtımlı bir araç ile yapmakta gayet mümkündür. Atmosfersiz yani oksijen olmayan bir araç inşa edilir içine tüple girilir. Aynı uzay boşluğu gibi aracın içinde sabitlendikten sonra ne kadar hızlı giderseniz gidin pat diye durursanız durun siz hiçbir şekilde sarsılmaz ve yerinizden kıpırdamazsınız. Neticede hava olmayan bir boşlukta sabit olarak duruyorsunuz.

    Ayrıca şunu belirteyim, atom parçalama moleküllere ayırma falan bunları geçin baştan belirteyim. 1 milyon yılda geçse bu dediğiniz teknolojinin yapılması asla ve asla mümkün olmaz.

    Hadi mantığı geçtim hayal gücü ile düşünecek olunsa bile, yapılacak işlem insanı 0000000000000,1 milimetre parçalamak sonrasında aynı parçaları birkaç saniye sonra tekrar bir araya getirmek hiçbir fizik kuralı ile mümkün değildir.

    Ben bir fizikçi değilim ancak bu konuda sağlam bir tartışma ortamı olursa anlık sohbet edebileceğimiz arkadaşlarla bir beyin fırtınası yapıp ufkumu genişletmek isterim.
  • 29-09-2013, 11:15:54
    #65
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bunu ben mantık olarak bayağı bir sınırlarımı zorlamıştım seneler öncesinde. Işınlanmak demeyelim de ışıktan daha hızlı seyahat etmek mümkün gerekli araçlar sağlanırsa.

    Saatte 50.000 km hızla gidilir ve aniden de durulur. Bunu özel yalıtımlı bir araç ile yapmakta gayet mümkündür. Atmosfersiz yani oksijen olmayan bir araç inşa edilir içine tüple girilir. Aynı uzay boşluğu gibi aracın içinde sabitlendikten sonra ne kadar hızlı giderseniz gidin pat diye durursanız durun siz hiçbir şekilde sarsılmaz ve yerinizden kıpırdamazsınız. Neticede hava olmayan bir boşlukta sabit olarak duruyorsunuz.

    Ayrıca şunu belirteyim, atom parçalama moleküllere ayırma falan bunları geçin baştan belirteyim. 1 milyon yılda geçse bu dediğiniz teknolojinin yapılması asla ve asla mümkün olmaz.

    Hadi mantığı geçtim hayal gücü ile düşünecek olunsa bile, yapılacak işlem insanı 0000000000000,1 milimetre parçalamak sonrasında aynı parçaları birkaç saniye sonra tekrar bir araya getirmek hiçbir fizik kuralı ile mümkün değildir.

    Ben bir fizikçi değilim ancak bu konuda sağlam bir tartışma ortamı olursa anlık sohbet edebileceğimiz arkadaşlarla bir beyin fırtınası yapıp ufkumu genişletmek isterim.

    Lisede neden herkese fizik öğretmeye çalışıyorlar şimdi anlıyorum. Temel fizik bilgin tamamen yetersiz müdür. Bir aracın içindeki havayı boşalttığında ortasında sabitlenmezsin. Havayı aracın içinden çıkarınca uzay gibi herşey havada asılı durur zannediyorsan yanılıyorsun. Dünyada içinde hava bulunmayan bir kazanın içine girsen yine yere düşersin, uzayda içi hava dolu bir uzay mekiğinde havada asılı durursun. Meselenin hava ile bir alakası yok. Ayrıca bırak 50.000 km yi. Saatte 150km hızla giden bir insanı saniyenin binde birinde 0km hızına düşürürsen anında ölür. Bu pratikte 6. kattan atlayan bir insanın beton zemine çakılmasıdır. Adamın ölmesinin nedeni betona karşı alerjisi değil, yerçekimi ile kazandığı hareket enerjisinin betona aktarılarak sfırlanmasıdır. Beton ile temas eden beden harekete devam etmeye çalışır, ta ki tüm hareket enerjisi betona aktarılana kadar, bu enerji aktarımı sürecinde de kemikler kırılır, dokular ezilir, damarlar patlar...

    Bir de bugün bir insanı moleküllerine ayırmak ne kadar imkansızsa, 10.000 sene önce güneşe tapan mağara adamları için, 200 katlı gökdelenler veya hd televizyon yayını o kadar imkansızdı. Adamlar cern de evrenin ilk oluşumunu, maddenin nasıl hacim kazandığını modellemeye çalışıyorlar. Bunun amacı evrenin nasıl oluştuğunu açıklamak gibi görünse de ileride yoktan madde üretmeye kadar gidecek teknolojiler ortaya çıkabilir. Adamlar atomaltı parçacıkların nasıl hacim kazandığını anlamaya çalışıyorlar. Bu işi çözdüklerinde karbondan petrol üretme, hidrojenden altın üretme gibi teknolojiler geliştirebilirler. Koskoca fizikçilerin imkansız demediği bir konuda o imkansız bu imkansız demene anlam veremedim.
  • 29-09-2013, 23:54:54
    #66
    Ustad noktayı koymuşsun tebrik ederim.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisede neden herkese fizik öğretmeye çalışıyorlar şimdi anlıyorum. Temel fizik bilgin tamamen yetersiz müdür. Bir aracın içindeki havayı boşalttığında ortasında sabitlenmezsin. Havayı aracın içinden çıkarınca uzay gibi herşey havada asılı durur zannediyorsan yanılıyorsun. Dünyada içinde hava bulunmayan bir kazanın içine girsen yine yere düşersin, uzayda içi hava dolu bir uzay mekiğinde havada asılı durursun. Meselenin hava ile bir alakası yok. Ayrıca bırak 50.000 km yi. Saatte 150km hızla giden bir insanı saniyenin binde birinde 0km hızına düşürürsen anında ölür. Bu pratikte 6. kattan atlayan bir insanın beton zemine çakılmasıdır. Adamın ölmesinin nedeni betona karşı alerjisi değil, yerçekimi ile kazandığı hareket enerjisinin betona aktarılarak sfırlanmasıdır. Beton ile temas eden beden harekete devam etmeye çalışır, ta ki tüm hareket enerjisi betona aktarılana kadar, bu enerji aktarımı sürecinde de kemikler kırılır, dokular ezilir, damarlar patlar...

    Bir de bugün bir insanı moleküllerine ayırmak ne kadar imkansızsa, 10.000 sene önce güneşe tapan mağara adamları için, 200 katlı gökdelenler veya hd televizyon yayını o kadar imkansızdı. Adamlar cern de evrenin ilk oluşumunu, maddenin nasıl hacim kazandığını modellemeye çalışıyorlar. Bunun amacı evrenin nasıl oluştuğunu açıklamak gibi görünse de ileride yoktan madde üretmeye kadar gidecek teknolojiler ortaya çıkabilir. Adamlar atomaltı parçacıkların nasıl hacim kazandığını anlamaya çalışıyorlar. Bu işi çözdüklerinde karbondan petrol üretme, hidrojenden altın üretme gibi teknolojiler geliştirebilirler. Koskoca fizikçilerin imkansız demediği bir konuda o imkansız bu imkansız demene anlam veremedim.
  • 29-09-2013, 23:59:07
    #67
    Bizim otobüs 50 km/s hız da acil frenleme ile 0km/s ye direk 1.4 sn içinde iniyor.
    0 1.000km giden araç da direk 0sn de durmuyor ya.
    nasıl 50km ile biz devam etmediğimize göre o ışın aracı ile de devam etmeyiz.
  • 30-09-2013, 00:18:25
    #68
    InsanAtomu ia = new InsanAtomu();
    ia.setName("Serdar Baran Ateş");
    ia.setSex("Male");

    atom oluşturmayı başardım arkadaşlar, gerisini size bırakıyorum.

    Bu arada konuyla ilgili... Pek bilgim yok ama fikir olarak atıyorum bir elmanın atomları alınıp, bir yere kaydedilip, kaydedilen atomlar başka bir yerde oluşturulabiliyorsa bu iş tamam (ruh hariç)

    Ama atom oluşturma diye bir şey yoksa, ben de, fonksiyonlarım da çöpüz.
  • 03-10-2013, 01:09:16
    #69
    Hala ışınlanamamışız
  • 03-10-2013, 12:42:43
    #70
    Biz mi çok iştik yoksa arkadaşmı
  • 03-10-2013, 12:48:23
    #71
    otur bi çay içelim
  • 03-10-2013, 14:25:58
    #72
    For English press 9