Işınlanma Sorunsalı ( Bilim Kurgucular İçeri )
108
●7.315
- 27-09-2013, 12:56:50SerdarBaranAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantık, ister 50 km hızında gitsin ister warp 2 hızında, ışınlanan objenin kendi bütünlüğünde hareket etmediğini anlamıyorsun herhalde. Işınlanan obje moleküllere ayrılır. Ve bu moleküller a hızındaki araçtan b hızındaki araca giderken her zaman varış alanındaki araçtan daha hızlı gitmek zorundadır. Bu moleküller varış aracına aynı anda ulaşmaz. Ulaşan her molekül vardığı araçta ani bir hız düşüşüne uğrar. Yani bir hidrojen atomunu saniyede 300.000 km hızdan sıfır hızına bir anda düşürürseniz insan gibi dağılıp yamulmaz. Ki ışınlanma kapasitesine ulaşan teknolojinin atomları öyle bir kuvvet ile göndermesi gerekir ki, varış noktasına ulaştıklarında hızları varış alanındaki hıza eşit olmalıdır. Yine de eşit olmasa bile bu atomları karşılayacak bir yapı alıcı olmalıdır. , tüm atomların hızlarını bir anda düşürüp biriktirip, beklenen tüm atomlar ulaştıktan sonra bu atomları ulaşılan aracın seyir hızında bir araya getireceğinden herhangi bir hız sorunu yaşanmayacaktır. - 27-09-2013, 13:09:52Üyeliği durdurulduhttp://www.acikbilim.com/2012/07/gun...mine-veda.htmlbiliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2013, 13:19:10kardeş bi çay yapta içelim biz en iyisiSerdarBaranAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2013, 14:39:17
- 27-09-2013, 15:11:41İşte beklediğim cevap buydu. Bende böyle düşünüyorum yani hız gene sabit kalır ışınlanan cisimde yada hareket eden cisimle aynı hızda hareket ettiği için eşitlik oluşur. Yada senin dediğin gibi atomlar bekletilir o şekilde ışınlanma yapılır. Ama başka teoriler veya başka fikirler de yazılsın istiyorum.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta kimse %100 ne olacağını günümüz şartlarında bilemez hepimiz belli bir mantıktan gitmeye çalışıyoruz sadece
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:05:36 --
Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2013, 18:30:51Birde burda dediklerimi değerlendirsene fotonlardan kastım ışık demeti şeklinde.. sağlam atıştırdımdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1067973675-post16.html