• 27-09-2013, 12:50:32
    #46
    Üyeliği durduruldu
    abi rahat rahat gitmek varken uraşmayın şöyle şeylerle 200 lira verip bi uçak bileti alın :P
  • 27-09-2013, 12:56:50
    #47
    SerdarBaranAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatmak istediğimi tam anlatmaıyorum ama bölük pörçükte olsa bazı arkadaşalr anlamış ve güzel cevaplar çıkmış.

    Mesele ışınlanma olurken iki farklı yerdeki hızların adamı etkileyip etkileyemeyeceği.
    Stark Trek kafasıyla gidersek eğer Warp 2 hızındaki bir araçtan warp 1 hızında ki bir araca zıplama yaptığımızı varsayalım. Bu sıçramada bizim aracımız daha yüksek bir hızda hareket ediyor olacağından bizde araçla aynı hızda hareket ediyoruzdur.

    Ama warp 1 hızındaki araca birden herhangi bir şekilde ışınlandığımızı varsayalım.

    Warp 1 hızındaki araç daha yavaş gittiğinden biz ışınlandığımız sırada warp 2 hızında giden aracımızdaki hareket hızını warp 1 hızında giden aracın içinde de sürdürecek miyiz.

    Marslılardan destek bekleniyor

    Mantık, ister 50 km hızında gitsin ister warp 2 hızında, ışınlanan objenin kendi bütünlüğünde hareket etmediğini anlamıyorsun herhalde. Işınlanan obje moleküllere ayrılır. Ve bu moleküller a hızındaki araçtan b hızındaki araca giderken her zaman varış alanındaki araçtan daha hızlı gitmek zorundadır. Bu moleküller varış aracına aynı anda ulaşmaz. Ulaşan her molekül vardığı araçta ani bir hız düşüşüne uğrar. Yani bir hidrojen atomunu saniyede 300.000 km hızdan sıfır hızına bir anda düşürürseniz insan gibi dağılıp yamulmaz. Ki ışınlanma kapasitesine ulaşan teknolojinin atomları öyle bir kuvvet ile göndermesi gerekir ki, varış noktasına ulaştıklarında hızları varış alanındaki hıza eşit olmalıdır. Yine de eşit olmasa bile bu atomları karşılayacak bir yapı alıcı olmalıdır. , tüm atomların hızlarını bir anda düşürüp biriktirip, beklenen tüm atomlar ulaştıktan sonra bu atomları ulaşılan aracın seyir hızında bir araya getireceğinden herhangi bir hız sorunu yaşanmayacaktır.
  • 27-09-2013, 13:09:52
    #48
    Üyeliği durduruldu
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    48.000 km hıza dünya teknolojisi ulaştığı zaman sorunun cevabını alacaksın, bunun için şartları zorlamanın anlamı yok, git yat uyu kendine gel.
    http://www.acikbilim.com/2012/07/gun...mine-veda.html
  • 27-09-2013, 13:19:10
    #49
    SerdarBaranAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saatte 1.000 Km hızla giden bir Araçta ki yolcu da saatte 1.000 km hızla gidiyor demektir. Araç aniden durduğunda dahi, bu yolcu saatte 1.000 km hızla yola devam etmeye çalışıp ( Fizik Kuralları gereği) büyük ihtimal camdan fırlayacak yada emniyet kemeri ve koltuğu da söküp camdan fırlayacağına göre ( Şimdi geldik asıl güzel kısıma ) aynı kişi atmosfer dışında ki bir uzay gemisinde saatte 48.000 km hız ile hareket ederken dünyada ki her hangi bir noktaya ışınlansa ne olur ?

    A ) 48.000 Km - Dünyanın Hızı (1.200 - 1.700 Km )= Işınlama noktasında havaya savruldu.

    B ) Işınlanma sonucu her bir atomu bir birinden ayrılıp ışınlanma noktasında tekrar oluşturulduğundan yolcunun hızı 0 mı olur ?

    C ) Bir ihtimal daha var o da çay içmek mi dersiniz ?

    Kurduğum mantıkta mantıksız noktalar olabilir elbette, lakin bilim kurgucu fizik düşkünü arkadaşlar bir el atsa iyi olur.
    kardeş bi çay yapta içelim biz en iyisi
  • 27-09-2013, 13:45:10
    #50
    • Minorphobia
    • SteamGorevim
    Minorphobia ve SteamGorevim bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-09-2013, 14:39:17
    #51
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu çok iyi oldu işte
  • 27-09-2013, 15:11:41
    #52
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık, ister 50 km hızında gitsin ister warp 2 hızında, ışınlanan objenin kendi bütünlüğünde hareket etmediğini anlamıyorsun herhalde. Işınlanan obje moleküllere ayrılır. Ve bu moleküller a hızındaki araçtan b hızındaki araca giderken her zaman varış alanındaki araçtan daha hızlı gitmek zorundadır. Bu moleküller varış aracına aynı anda ulaşmaz. Ulaşan her molekül vardığı araçta ani bir hız düşüşüne uğrar. Yani bir hidrojen atomunu saniyede 300.000 km hızdan sıfır hızına bir anda düşürürseniz insan gibi dağılıp yamulmaz. Ki ışınlanma kapasitesine ulaşan teknolojinin atomları öyle bir kuvvet ile göndermesi gerekir ki, varış noktasına ulaştıklarında hızları varış alanındaki hıza eşit olmalıdır. Yine de eşit olmasa bile bu atomları karşılayacak bir yapı alıcı olmalıdır. , tüm atomların hızlarını bir anda düşürüp biriktirip, beklenen tüm atomlar ulaştıktan sonra bu atomları ulaşılan aracın seyir hızında bir araya getireceğinden herhangi bir hız sorunu yaşanmayacaktır.
    İşte beklediğim cevap buydu. Bende böyle düşünüyorum yani hız gene sabit kalır ışınlanan cisimde yada hareket eden cisimle aynı hızda hareket ettiği için eşitlik oluşur. Yada senin dediğin gibi atomlar bekletilir o şekilde ışınlanma yapılır. Ama başka teoriler veya başka fikirler de yazılsın istiyorum.

    Sonuçta kimse %100 ne olacağını günümüz şartlarında bilemez hepimiz belli bir mantıktan gitmeye çalışıyoruz sadece

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:05:36 --

    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bi çay yapta içelim biz en iyisi


  • 27-09-2013, 15:24:30
    #53
    Bu sorulara cevap veren bir belgesel vardı, bulursam linkini atacağım bende araştırdım daha önce baya bu soruları.
  • 27-09-2013, 18:30:51
    #54
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oncelikle hiz asla sifir olmaz. hareketin oldugu yerde her zaman hiz vardir. burada mantik hatasi beden transferi butun olarak gerceklesmez isinlanmada. zaten beden butunlugu korunarak transfer edilse bunun adi isinlanma olmaz. o yuzden gonderilecek aracin hizi ve ulasilacak nesnenin hizinin asil onemi rotanin hesaplanmasi. eger aractan dunyaya gelecek adamin bedeni butun olarak hareket edecek diye dusunursen o zaman daha gelismis bir hava yastigi gerektigini dusunebilirsin. utopik olarak isinlanma icin madde transferine bile gerek yoktur. amac bir noktadaki bir varligi atom duzeyinde parcalara ayirmak, sonra bu atomlari transfer edip baska bir mekanda ayni koordinat yapisi ile yeniden bir araya getirmektir. atom duzeyinde parcalandiginizda artik kas doku kemik kikirdak degil, hidrojen, oksijen, karbon gibi atomlar olarak nakil edilirsiniz ve isik hizindan bir anda sabit duruma gecseniz dahi arabanin camina yapisan sinek gibi parcalanmazsiniz, cunku duran bir insan degil, bir insana ait atom toplulugudur. ayrica bir noktada ayristirilip, diger noktada birlesseniz bile hiz asla sifir olmaz. ayristirilan maddenin diger tarafa sadece malzemesi degil, birlestirilecek atomlarin koordinat bilgisini iceren bir bilgi mesajinin da transfer edilmesi lazim. bir de ruhu nasil transfer edecegiz diyen arkadaslar olmus, ruh bedenden bagimsiz bir sey degil. bedene ait bir enerji. transfer edildiginkzde beyninizdeki tum atomlar yulu oldulari elektrik degerleri ile enerji ile birlikte transfer edileceksiniz. yani bedenin icindeki enerji ve ruh da transfer edilecek.

    MZ601 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Birde burda dediklerimi değerlendirsene fotonlardan kastım ışık demeti şeklinde.. sağlam atıştırdım
    https://www.r10.net/1067973675-post16.html