• 23-09-2013, 12:24:09
    #19
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten almak çok mantıklı gelmiyor korkuyorum çalışmama gibi bir durumu olur diye doğru açılmamış paketler geliyor ama nedense korkuyorum
    hocam internetten sadece gittigidiyor tarzı sitelerden güvenli ödeme ile alışveriş yapıyorum ben.. ürünü incelemeden ödediğim para direk satıcıya gitmiyor yani, ilk olarak benim onay vermem gerekiyor, o yüzden bu alışverişi biraz daha güvenilir yapıyor ayrıca bugüne kadar 5-6 tane oyun aldım ps3 için herhangi bir sorun çıkmadı hiçbirinde
  • 23-09-2013, 12:26:11
    #20
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam internetten sadece gittigidiyor tarzı sitelerden güvenli ödeme ile alışveriş yapıyorum ben.. ürünü incelemeden ödediğim para direk satıcıya gitmiyor yani, ilk olarak benim onay vermem gerekiyor, o yüzden bu alışverişi biraz daha güvenilir yapıyor ayrıca bugüne kadar 5-6 tane oyun aldım ps3 için herhangi bir sorun çıkmadı hiçbirinde
    Anlıyorum hocam aslında belirttiğiniz gibi internetten almak daha mantıklı ama nedense içime sinmiyor illa gidip elimle alıcam Biraz daha bekleyeyim bakalım
  • 23-09-2013, 12:50:08
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    Bencede parasını hak ediyor, bir oyun çıkarmak hele gta 5 gibi belkide şu anda gerçeğe en yakın bir oyun için değer.
  • 23-09-2013, 12:59:02
    #22
    Arkadas 50 euro'ya aldim demis.Avrupa fiyatlarında oldukça uygun bence.Asgari ucretleri bizim neredeyse 4 katimiz.Bizde kisi asgari ücret 800 tl alacakta oğluna gidip 200 tlye oyun alacak. Bundan dolayı bize oldukça pahali geliyo. Vergiler de cabasi.Yoksa oyunlarin paralarini hakettiğini düşünüyorum.

    Ustune üstlük amerikada ps4 800 tlye çıkıyor.Bizde hala ps3ler 750 -800 tl.Gelir düşük vergi yüksek maalesef.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 23-09-2013, 14:53:59
    #23
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hak ediyor ama bir oyun için 220 lira falan çok fazla bence ama 200 lira falan olsa alırdım 220 lira olcağını hiç düşünmedim.
    Hocam adamların hiçbir suçu yok oyun adamların piyasasına göre gayet uygun fiyata satılıyor. Suç tamamen kur farkının . Sen olsan yüzlerce kişinin emeği olan bir oyun için ne kadar isterdin.
  • 23-09-2013, 15:01:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adamların hiçbir suçu yok oyun adamların piyasasına göre gayet uygun fiyata satılıyor. Suç tamamen kur farkının . Sen olsan yüzlerce kişinin emeği olan bir oyun için ne kadar isterdin.
    Haklsınız arkadaşlar doğru, sorun ülkemize gelene kadar herkesin üstüne para eklemesi
  • 23-09-2013, 19:46:30
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Korsanı cıksada alcam
  • 23-09-2013, 20:58:13
    #26
    bugün oyun elime geçti arkadaşlar, inanılmaz güzel yaklaşık 5 saattir aralıksız oynuyorum şimdi bikaç tane yapmam gereken iş var, onları halledip tekrardan başlıcam oynamaya, yeminle asosyal yapar bu oyun insanı
  • 23-09-2013, 23:33:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün oyun elime geçti arkadaşlar, inanılmaz güzel yaklaşık 5 saattir aralıksız oynuyorum şimdi bikaç tane yapmam gereken iş var, onları halledip tekrardan başlıcam oynamaya, yeminle asosyal yapar bu oyun insanı
    Canım çekti