Arkadas 50 euro'ya aldim demis.Avrupa fiyatlarında oldukça uygun bence.Asgari ucretleri bizim neredeyse 4 katimiz.Bizde kisi asgari ücret 800 tl alacakta oğluna gidip 200 tlye oyun alacak. Bundan dolayı bize oldukça pahali geliyo. Vergiler de cabasi.Yoksa oyunlarin paralarini hakettiğini düşünüyorum.

Ustune üstlük amerikada ps4 800 tlye çıkıyor.Bizde hala ps3ler 750 -800 tl.Gelir düşük vergi yüksek maalesef.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi