• 22-09-2013, 23:35:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende pes14 ile gta almak istedim 2. ps3 parası çıkıyor arkadaş Çok koyuyor açıkçası
    Aha işte tamda bundan bahsediyorrum
  • 23-09-2013, 01:20:20
    #11
    http://www.game.co.uk/en/Grand+Theft...41?cm_vc=Cat_1
    42.99 euro güncel kur ile = 115 lira

    bizde 160 a filanda bulunuyor.. bizde özellikle devlet okadar vergi almasina rağmen fiyat kontrol'u yapmadığı için.. millet 180 200 220 dende satiyor..
    bundan cikanda bana göre "devlet sağolsun vergiden % aldığı için pek takmiyor"..
  • 23-09-2013, 01:24:51
    #12
    1. Oyunların bu kadar pahalı olmasının nedeni şüphesiz ki bizim paramızın değersizliği.
    2. Ortada olan emeğin bu parayı hak ettiği kanaatindeyim. Sanmıyorum 1 haftada oyunu bitirip emek harcamadan bu oyunu yaptıklarını. Bu forumda en ufak şeye bile 10 TL biçiliyorken sanırım onlarda o parayı hak ediyor.
  • 23-09-2013, 01:47:17
    #13
    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Oyunların bu kadar pahalı olmasının nedeni şüphesiz ki bizim paramızın değersizliğ.
    2. Ortada olan emeğin bu parayı hak ettiği kanaatindeyim. Sanmıyo rum 1 haftada oyunu bitirip emek harcamadan bu oyunu yaptıklarını. Bu forumda en ufak şeye bile 10 TL biçiliyorken sanırım onlarda o parayı hak ediyor.
    Aslında doğru söylüyorsunuz gta 5 bu parayı hakediyor bence
  • 23-09-2013, 02:00:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bence Gta 5 çok daha fazlasını hak ediyor ...
  • 23-09-2013, 05:00:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben GTA 5 almanyada 55 euro aldim süper oyun tavsiye ederim

    Not: cok pis aliskanlik yapiyor oyun dikkat :P
  • 23-09-2013, 10:24:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tamam hak ediyor ama bir oyun için 220 lira falan çok fazla bence ama 200 lira falan olsa alırdım 220 lira olcağını hiç düşünmedim.
  • 23-09-2013, 11:34:01
    #17
    gittigidiyordan 150ye aldım ben, bugün içinde kargom gelicek kısmetse, sizede bu oyunu tavsiye ederim.. bide gta 4'ü 30 liraya okuttum nasıl olduysa 120ye denk geldi bana

    http://urun.gittigidiyor.com/video-o...larda-93958288
  • 23-09-2013, 12:07:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittigidiyordan 150ye aldım ben, bugün içinde kargom gelicek kısmetse, sizede bu oyunu tavsiye ederim.. bide gta 4'ü 30 liraya okuttum nasıl olduysa 120ye denk geldi bana

    http://urun.gittigidiyor.com/video-o...larda-93958288
    İnternetten almak çok mantıklı gelmiyor korkuyorum çalışmama gibi bir durumu olur diye doğru açılmamış paketler geliyor ama nedense korkuyorum