GuNGoRv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
220 Liraya Oyun Mu Olur!
27
●1.640
- 23-09-2013, 01:20:20http://www.game.co.uk/en/Grand+Theft...41?cm_vc=Cat_1
42.99 euro güncel kur ile = 115 lira
bizde 160 a filanda bulunuyor.. bizde özellikle devlet okadar vergi almasina rağmen fiyat kontrol'u yapmadığı için.. millet 180 200 220 dende satiyor..
bundan cikanda bana göre "devlet sağolsun vergiden % aldığı için pek takmiyor".. - 23-09-2013, 01:24:511. Oyunların bu kadar pahalı olmasının nedeni şüphesiz ki bizim paramızın değersizliği.
2. Ortada olan emeğin bu parayı hak ettiği kanaatindeyim. Sanmıyorum 1 haftada oyunu bitirip emek harcamadan bu oyunu yaptıklarını. Bu forumda en ufak şeye bile 10 TL biçiliyorken sanırım onlarda o parayı hak ediyor. - 23-09-2013, 01:47:17Aslında doğru söylüyorsunuz gta 5 bu parayı hakediyor benceByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2013, 05:00:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben GTA 5 almanyada 55 euro aldim süper oyun tavsiye ederim
Not: cok pis aliskanlik yapiyor oyun dikkat :P - 23-09-2013, 10:24:22Üyeliği durdurulduTamam hak ediyor ama bir oyun için 220 lira falan çok fazla bence ama 200 lira falan olsa alırdım 220 lira olcağını hiç düşünmedim.
- 23-09-2013, 11:34:01gittigidiyordan 150ye aldım ben, bugün içinde kargom gelicek kısmetse, sizede bu oyunu tavsiye ederim.. bide gta 4'ü 30 liraya okuttum nasıl olduysa
120ye denk geldi bana 
http://urun.gittigidiyor.com/video-o...larda-93958288 - 23-09-2013, 12:07:55Üyeliği durdurulduİnternetten almak çok mantıklı gelmiyor korkuyorum çalışmama gibi bir durumu olur diye doğru açılmamış paketler geliyor ama nedense korkuyorumyigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok koyuyor açıkçası