1. Oyunların bu kadar pahalı olmasının nedeni şüphesiz ki bizim paramızın değersizliğ.
2. Ortada olan emeğin bu parayı hak ettiği kanaatindeyim. Sanmıyo rum 1 haftada oyunu bitirip emek harcamadan bu oyunu yaptıklarını. Bu forumda en ufak şeye bile 10 TL biçiliyorken sanırım onlarda o parayı hak ediyor.
Aslında doğru söylüyorsunuz gta 5 bu parayı hakediyor bence