1. Oyunların bu kadar pahalı olmasının nedeni şüphesiz ki bizim paramızın değersizliği.
2. Ortada olan emeğin bu parayı hak ettiği kanaatindeyim. Sanmıyorum 1 haftada oyunu bitirip emek harcamadan bu oyunu yaptıklarını. Bu forumda en ufak şeye bile 10 TL biçiliyorken sanırım onlarda o parayı hak ediyor.