220 Liraya Oyun Mu Olur! - Sayfa 4 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
220 Liraya Oyun Mu Olur!
27
●
1.640
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
220 Liraya Oyun Mu Olur!
1
2
3
4
24-09-2013, 01:29:45
#28
yigit1907
OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Canım çekti
hocam eğer gerçekten maddi anlamda sıkıntı olmayacaksa verdiğim linkten oyunu alabilirsiniz, herhangi bir sıkıntı çıkmayacağına eminim, kendim aldım bizzat
boşuna 50 lira fazla vermeyin dükkandan alıp
1
2
3
4
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler