Tamam hak ediyor ama bir oyun için 220 lira falan çok fazla bence ama 200 lira falan olsa alırdım 220 lira olcağını hiç düşünmedim.
Hocam adamların hiçbir suçu yok oyun adamların piyasasına göre gayet uygun fiyata satılıyor. Suç tamamen kur farkının

. Sen olsan yüzlerce kişinin emeği olan bir oyun için ne kadar isterdin.