Merhabalar
bu sene serbet muhasebecilik mali müşavirlik sınavına hazırlanmak isitiyorum ama fazla bilgim yok bu konuda 2 dönem muhasebe dersi aldım monografi felan çıkarabiliyorum. Sınava hazırlanmak için neler yapmalıyım kursa gitmeli miyim?
Aramızdaki Muhasebeciler bir bakabilirler mi?
5
●336
- 13-09-2013, 00:03:08lisans mezunu olman gerek 3 yıl mali müşavir yanında staj yapmış olman gerek yada staj sınavını kazanıp 2 yıl staj yapmış olman gerek daha sonrada kendi sınavı var onuda kazanman gerek ki o baya zor oluyor onuda kazanırsan diplomasını alabiliyorsun. zor bir sınav tek başına çalışma ile 1 senede olacak bir sınav değil zaten stajı iyi geçirip o sürede çalışman gerek yoksa çok zor kazanmak bende 2 yıllık muhasebe okudum daha sonra 4 yıllığa tamamladım bir ara araştırdım da baya zor bir yol bana imkansız geldi
kendi adıma tabi
- 13-09-2013, 21:54:48Lisans eğitimi alıyorum zatende staj işi kötüymüş bi şekilde yapılmış gibi gösterme yöntemleri yok mudur. Kitabına uygun felan öbür sınav için kursa felan giderim bişekilde hallederimde 2 sene muhasebeci yanında staj yapmak asıl dalım için yıpratıcı olur.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2013, 22:19:41zor gösteremezsin bu staj öyle 1 aylık okul stajı gibi olmuyor malesefprofaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi adıma tabi