• 12-09-2013, 23:06:15
    #1
    Merhabalar
    bu sene serbet muhasebecilik mali müşavirlik sınavına hazırlanmak isitiyorum ama fazla bilgim yok bu konuda 2 dönem muhasebe dersi aldım monografi felan çıkarabiliyorum. Sınava hazırlanmak için neler yapmalıyım kursa gitmeli miyim?
  • 13-09-2013, 00:03:08
    #2
    lisans mezunu olman gerek 3 yıl mali müşavir yanında staj yapmış olman gerek yada staj sınavını kazanıp 2 yıl staj yapmış olman gerek daha sonrada kendi sınavı var onuda kazanman gerek ki o baya zor oluyor onuda kazanırsan diplomasını alabiliyorsun. zor bir sınav tek başına çalışma ile 1 senede olacak bir sınav değil zaten stajı iyi geçirip o sürede çalışman gerek yoksa çok zor kazanmak bende 2 yıllık muhasebe okudum daha sonra 4 yıllığa tamamladım bir ara araştırdım da baya zor bir yol bana imkansız geldi kendi adıma tabi
  • 13-09-2013, 21:54:48
    #3
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans mezunu olman gerek 3 yıl mali müşavir yanında staj yapmış olman gerek yada staj sınavını kazanıp 2 yıl staj yapmış olman gerek daha sonrada kendi sınavı var onuda kazanman gerek ki o baya zor oluyor onuda kazanırsan diplomasını alabiliyorsun. zor bir sınav tek başına çalışma ile 1 senede olacak bir sınav değil zaten stajı iyi geçirip o sürede çalışman gerek yoksa çok zor kazanmak bende 2 yıllık muhasebe okudum daha sonra 4 yıllığa tamamladım bir ara araştırdım da baya zor bir yol bana imkansız geldi kendi adıma tabi
    Lisans eğitimi alıyorum zatende staj işi kötüymüş bi şekilde yapılmış gibi gösterme yöntemleri yok mudur. Kitabına uygun felan öbür sınav için kursa felan giderim bişekilde hallederimde 2 sene muhasebeci yanında staj yapmak asıl dalım için yıpratıcı olur.
  • 13-09-2013, 22:12:50
    #4
    Zor iş gercekten. Ama olma zaten. Hayatımda ne kadar çirkin insan tanıdıysam onlar ya mali müşavir ya da muhasebeciydi :d Ben de işletme okudum malesef tiksiniyorum bölümden de hocalardan da muhabeden de muhasebecılerden de resmen.
  • 13-09-2013, 22:19:41
    #5
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans eğitimi alıyorum zatende staj işi kötüymüş bi şekilde yapılmış gibi gösterme yöntemleri yok mudur. Kitabına uygun felan öbür sınav için kursa felan giderim bişekilde hallederimde 2 sene muhasebeci yanında staj yapmak asıl dalım için yıpratıcı olur.
    zor gösteremezsin bu staj öyle 1 aylık okul stajı gibi olmuyor malesef
  • 15-09-2013, 15:02:35
    #6
    Bi yolu yoksa yatar bu mesele malesef birde okulda hocayı bulup danışayım son çare..
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..