lisans mezunu olman gerek 3 yıl mali müşavir yanında staj yapmış olman gerek yada staj sınavını kazanıp 2 yıl staj yapmış olman gerek daha sonrada kendi sınavı var onuda kazanman gerek ki o baya zor oluyor onuda kazanırsan diplomasını alabiliyorsun. zor bir sınav tek başına çalışma ile 1 senede olacak bir sınav değil zaten stajı iyi geçirip o sürede çalışman gerek yoksa çok zor kazanmak bende 2 yıllık muhasebe okudum daha sonra 4 yıllığa tamamladım bir ara araştırdım da baya zor bir yol bana imkansız geldi kendi adıma tabi