profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans eğitimi alıyorum zatende staj işi kötüymüş bi şekilde yapılmış gibi gösterme yöntemleri yok mudur. Kitabına uygun felan öbür sınav için kursa felan giderim bişekilde hallederimde 2 sene muhasebeci yanında staj yapmak asıl dalım için yıpratıcı olur.
zor gösteremezsin bu staj öyle 1 aylık okul stajı gibi olmuyor malesef