PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans mezunu olman gerek 3 yıl mali müşavir yanında staj yapmış olman gerek yada staj sınavını kazanıp 2 yıl staj yapmış olman gerek daha sonrada kendi sınavı var onuda kazanman gerek ki o baya zor oluyor onuda kazanırsan diplomasını alabiliyorsun. zor bir sınav tek başına çalışma ile 1 senede olacak bir sınav değil zaten stajı iyi geçirip o sürede çalışman gerek yoksa çok zor kazanmak bende 2 yıllık muhasebe okudum daha sonra 4 yıllığa tamamladım bir ara araştırdım da baya zor bir yol bana imkansız geldi kendi adıma tabi
Lisans eğitimi alıyorum zatende staj işi kötüymüş bi şekilde yapılmış gibi gösterme yöntemleri yok mudur. Kitabına uygun felan öbür sınav için kursa felan giderim bişekilde hallederimde 2 sene muhasebeci yanında staj yapmak asıl dalım için yıpratıcı olur.