Zor iş gercekten. Ama olma zaten. Hayatımda ne kadar çirkin insan tanıdıysam onlar ya mali müşavir ya da muhasebeciydi :d Ben de işletme okudum malesef tiksiniyorum bölümden de hocalardan da muhabeden de muhasebecılerden de resmen.