• 06-09-2013, 23:26:27
    #1
    Arkadaşlar başlıyoruz.Ben ilk olarak beğendirme uygulaması kurarak başladım. İlk kazandığım para sadece 30 liraydı
  • 06-09-2013, 23:28:08
    #2
    İlk knight online de gb satmıştım, o zamanlar oyun parası da iyi para ediyordu yani

    C6603 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 07-09-2013, 00:21:27
    #3
    twitter hesabı
  • 07-09-2013, 00:42:53
    #4
    Ptc $0.01
  • 07-09-2013, 00:44:25
    #5
    Adtech firmasını bilirsiniz cetech vs , bunların tüm sunucularında kritik bir güvenlik açığı bulmuştum her verilerine erişimim vardı . Atakan bey vardı kendilerine durumu bildirdim onlarda o aralar sanırım güvenlik adı altında bir çalışma yaptırmışlar çalışanlarına ilk önce inanmadılar sonra kendilerini ikna ettim ve video gönderdim oda çalışanlarına izletti sanırım sonunda ben 1.750 TL aldım kendilerinden : )
  • 07-09-2013, 00:44:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Metin2'de item satarak 15 lira
  • 07-09-2013, 00:45:24
    #7
    Bir zamanlar forumabi vardı hatırlayan var mı bilmiyorum, hazır phpbb forumlar, bir üyelik alıp oyun crack üzerine dosya yükleyip satıyordum, nasıl yaptığımı çok hatırlamıyorum ama orta okul zamanlarımdı sanırım. iyi de para kazanıyordum
  • 07-09-2013, 00:50:27
    #8
    Google Adsense ile 2006 Temmuz du galiba yaş tutmuyordu benim babamın üzerine yapmıştım hesabı 200 küsür $ çek gelmişti
  • 07-09-2013, 00:56:23
    #9
    asp ile iletişim formu yazıp satmıştım lise hazırlıktaydım sanırım öyle birşeylerdi 50 tl