• 07-09-2013, 19:20:34
    #37
    Yıllar önce forumumdan link satmıştım.
  • 07-09-2013, 19:31:06
    #38
    Hatırlayamıyorum.
  • 07-09-2013, 19:31:54
    #39
    30 tl kazanmıştım web siteden


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-09-2013, 00:51:16
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebook sayfa satış 15 Tl ye satmıştım
  • 08-09-2013, 01:29:30
    #41
    Üyeliği durduruldu
    1 Liraya banner yapmıştım
  • 08-09-2013, 02:06:15
    #42
    SMF forum sitesi kurmuştu bana bir abimiz 500 liraya,7-8 yıl olmuştur 5 ortaklı girmiştik daha kimse ilgilenmedi site bana kaldı,hala da aktiftir, cep***ji.com

    oradan 20 gün boyunca niyeti olan birine dil döktüm,20 tl için 20 tl'ye site altına ömürlük link vermiştim,15-16 yaş ya var ya yok lise 1

    sonrasında adtech aldım,adsense basvurmadan önce.=0,02 dolar kazandım anne diye sevinince,sakız bile gelmiyo derdi Sonra AdSense başvurduk birkere de onayladılar,ikinci kez uğraşmazdım sanırım,denemeden kalitesini anlayamazdım/uğraşmazdım.Sonrasında AdSense'e başlayınca Allah yürü ya kulum dedi
  • 08-09-2013, 02:22:43
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müzik indirip cd ye çekmiştim parayla sınıfta satmıştım 4. sınıf sanırım.
  • 08-09-2013, 14:13:26
    #44
    msnde kızım diyerek abazalardan kontor istiyordum
    daha sonra phpbb site yapıp sattım