• 07-09-2013, 00:56:44
    #10
    Cs serverım vardı adminlik satarak ilk paramı aldım.
  • 07-09-2013, 01:00:00
    #11
    adtechten 27 dolar kazanmıştım. bir şekilde banlandım o parada güme gitti
  • 07-09-2013, 01:02:18
    #12
    avusturyalı birinin paypal hesabı vardı iyi vurgundu
  • 07-09-2013, 01:18:01
    #13
    metin2'deki hesabımı 4bin liraya satmıştım 5-6 yıl önce iyi paraydı hepsini abim elimden almıştı
  • 07-09-2013, 01:18:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    mybb tema tasarimi yapip 100 kontor yani bugunun 20 tl si, almistim
  • 07-09-2013, 04:01:21
    #15
    Yeni açılan bir sözlüğe entry girecektim ( editörlük )..İş veren entry başı 0.25 kr demiş ben 0.025 anlamışım ayrıca yorum / sözlükteki kişilerle sohbette para ediyormuş haftalık ödeme yapıyordu.Bir haftada 600 entry + 400 yorum ( sohbet-küfür-dalga vs) yazmışım.

    250 gayme

    Güzeldi
  • 07-09-2013, 04:07:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    mIRC Scripting. 30 üzeri sunucuya özel hazırladığım scriptler vardı iyi paralar kazanıyordum o zamanlar. Yaşta 16,17.
  • 07-09-2013, 06:18:33
    #17
    Türkiye'de ilk reklamsız bir şekilde multi forum hizmeti veriyordum Türkçe alt yapılı piyasada sadece ben vardım alan adı olan biri forum hizmeti ve yer sağlıyıcı istedi ücreti ile, daha sonrasında yıllık 50 milyona ona hizmet sunmuştum sonra bu işi piyasaya döktüm filan filan.
    En son da ****** hikaye sitelerinden para kazanıyordum kendim yazıyordum bir tane ortak arkadaş vardı beraber deli para kaldırmıştık.
  • 07-09-2013, 08:13:01
    #18
    Hosting satışı

    GT-S5830 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi